Ändrade planer!! ;)

Istället för att bara sitta och slappa och titta på TV så bestämde jag mig för att damsuga mitt rum, sen gick det inte att stoppa mig så jag inte bara damsög hela mitt rum (inklusive bord och nattduksbord ;P) jag gjorde iordning bland mina kläder och tog hand om disken också! ^^ Jag har varit så duktig så nu ska jag äntligen få sätta mig ner och kolla på TV.

Det är Queen Of Shebas Pearls på 4:an...Jag har kollat på den medan jag har gjort allt det jag nyss sa (förrutom när jag diskade) och jag har den även nu i bakgrunden när jag sitter och skriver det här blogginlägget. :P Den verkar sådär men jag vill se den iaf! :)

See you tomorrow I guess! :)


Kommentarer
Postat av: Helgur

jag tycker inte den är så bra... lite konstig o sådär.. :S

2008-05-04 @ 00:22:08
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0