Dagen såhär långt...

Det började med att jag vaknade rätt tidigt, kl. 08.50 ca. Jag låg kvar ett tag i sängen och lyssnade på musik för jag kunde ändå inte somna om. Vid 09.30 kom moster och hennes kille för att hämta bilen för de skulle ha den till Linköping. Jag vet inte men...det blev bara så att jag följde med. ;P De var på PC CIty och köpte en kamera. Vi kom hem typ vid 13.00 så jag tog bilen ut till Råssnäs direkt, för att gå promenaden. Frågorna var av nivån medel idag, inte överdrivet svåra men inte heller överdrivet lätta. Jag hade min Mp3-spelare med mig, så jag överlevde. ;P

När jag kom hem hade mormor, morfar, farmor, moster och hennes kille redan kommit. Det var bara att hugga in på maten direkt. Rätt gott vare ändå. Till efterrätt blir det äppelpaj och vaniljsås! ;D (Helst av allt äter jag bara såsen, för den e godast! XP)

Vad tyckte jag om igår kväll då då? Joo, jaa det var väl en ok låt som vann (definitivt inte en av de sämsta och den var bättre än förra årets vinnare!). För Sveríge gick det som jag hade förväntat mig. Det gick ju iaf inte jättesämst för oss, det har ju gått mycket sämre om man säger så! ;P Jag tycker att Perrelli gjorde bra ifrån sig. :) Jag gillade Norges och Lettlands(Jag verkar va den enda som gillade den XD) bidrag. Jag gillade inte Spaniens och Frankrikes bidrag...och jag gillade inte Bosnien&Herzegovinas bidrag heller. Usch!

Englands bidrag var bra. :) Finland va ok (min brorsa gillade dom! ;P) Turkiet var sämre än Finland. Grekland och Armenien var bra. Ukraina var inte bra (för sexistiskt som jag nämt i ett tidigare inlägg!). Danmark och Island var ok. Azerbaijans bidrag var rätt bra, men lite konstigt. Asså, jag kan ju sammanfatta det hela med att jag tyckte att det inte fanns några överdrivet bra låtar. Typ alla va medelbra och vissa var dåliga. Det fanns typ ingen som var bättre än medelbra, enligt mig. ;P

Nähä, men om man skulle ta och gå ner till de andra ett tag nu då. Det är ju trots allt Mors Dag och det är därför mormor och co är här. Mamma har redan fått saker av mig (det som står nämnt i inlägget innan :P). Jag vill ha fika nu! ;P


See you later I guess! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0