Ett bröllopstal blev det till slut! ;P

Idag var det en ganska kort dag i skolan. Vi hade bara Naturkunskap (x2) där vi hade ett "prov" och engelska där vi också hade ett prov (som inte gick överdrivet bra men men :P), sen slutade vi. Gillar sådana dagar, fast det är lite sorligt ändå för sen är man ju inte där över huvudtaget....Men iaf, när jag kom hem så satte jag mig direkt med talet till svenskan imorrn. Det blev ett bröllopstal tillägnat Elin och Johan (hoppas att du inte har nåt emot det Elin ;) Jag använde bara era namn! :P) och jag tycker det blev rätt bra faktiskt! Jag är nöjd iaf! ^^

Jag har också gjort lite historia faktiskt! Och så har jag gjort klart PA:t så det är klart för inlämning. Jag tror jag lämnar in det imorrn eller nått! :) Har varit lite pluggig idag känner jag. ;P Jag har också varit hos min moster och firat hennes kille, sen har jag skjutsat Lovisa till Vadstena och följt med mamma ut till Råssnäs och sprungit (Jag sprang inte, men mamma gjorde't. Jag gick! ;P).

Nu är jag trött och ska ta och gå och göra mig iordning för sängen. Jag ska först lägga in saker på pappas Mp3 som ska med till skolan för utskrift, talet bl.a.! X) Imorrn ska jag ta bilen till skolan också för jag ska ta med mig min dator så att jag kan jobba på median. Jag känner att jag jobbar bättre där än hemma, men vi får se hur det blir. Jag har iaf med mig den om man är tvungen att sitta kvar och jobba! ;P


NittiNatti! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0