Godegårds marknad och Humorgalan! :)

Idag var det marknad i Godegård, och jag var självklart där! :) Jag, mamma, anna, jörgen och Lola var där och jag köpte lite filmer och godis! :D ^^ Jag fick 3 par strumper av mamma med, vilket var väl behövligt eftersom det oftast är hål i mina annars! ;P Det blev som sagt lite filmer...eller lite och lite...7 stycken! :P Filmerna jag införskaffade var: En Dag I Livet, Narnia: Häxan och Lejonet, Ciao Bella, Jakten På Lycka, Vänner För Livet, Death Of A President och Bobby. ;)

Jag har kollat på Narnia: Häxan och Lejonet nu, och den är lika bra som förrut kanske ännu lite bättre till och med! ^^ Jag tror att jag ska se En Dag I Livet härnäst, men jag har inte bestämt mig...kanske Jakten På Lycka innan den...Jag upptäckte att jag hade köpt mest Drama-filmer! :P 1 thriller (Death Of A President) och 1 äventyr (Narnia: Häxan Och Lejonet) sen är resten Drama-filmer. Jaja, så kan det va ibland. ;P

Just nu kollar jag på Humorgalan. Det är roligt när David Hellenius är med, men när man ser inslagen från länderna som är utsatta för hemskheter så är det inte lika roligt.

Jag får inte glömma bort att baka muffins till bästa gruppen ever! Jag får ta mig upp tidigt och ställa mig och baka. Jag ska fixa Coca Cola och saft aswell! :) Jag har också tänkt att jag ska göra lite svenska om jag hinner! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0