Inga mer läxor! :D

Idag var det sista riktiga skoldagen kan man säga. Vi har iaf inga mer läxor och sånt. ;P Efter skolan åkte jag och Elin till karlsby och red. Det gick jättebra för Elin och det märktes att hon hade lite ridvana sen tidigare! ;) Tuffi var segare än segast idag, men det gick framåt, sakta men säkert! XP Elin var jätteduktig och red (och till och med travade! :D) själv. Jag har både kort -och filmbevis på't! ;P Candy har 1 veckas boxvila nu, eftersom hon har fått fång. :( Men nu så har de byggt om där så nu har Candy en egen stor box att vara i! ;)

En mycket kelsjuk häst! ;P

Efter att vi hade varit och ridit åkte vi till McDonalds och köpte mat. Jag körde Drive In för första gången! :P Lite läskigt va det, men det gick bra. :) Vi åkte sedan och stallde oss vid vattnet (på andra sidan hamnen) och åt. Vi satt kvar i bilen och vi stängde alla rutor för det fanns en del småfåglar där...och de iaktog oss när vi käkade! XD

När jag kom hem så var jag helt slut. Jag hade ju gått upp rätt tidigt idag med...va i skolan kl. 05.50! :O Jag skjutasde min bror dit för han skulle iväg med nån kurs (typ natur blablabla nått) och kolla på fåglar! ;P

Så nu är det nog dags att jag går och lägger mig!

God Natt! :) 

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var en rolig dag med hästarna!:)

2008-05-28 @ 10:56:58
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0