Nervigt värre! ;P

Shit va nervöst det va asså (inte när det var dags för dom att avslöja finalisterna, utan när hon gjorde sitt framträdande)! Men jag måste säga att det fanns fler låtar i den förra deltävlingen som var bättre än de som var med idag. Efter att Charlotte hade kört sin låt var jag bara så förbannad och det blev ju inte bättre sen när bitchen från Ukraina började sjunga(som hade ett framträdande som var skrämmande likt Charlottes, fast Ukrainskan var mer sexistisk!). Hon döljde verkligen sin falska röst bakom den sexistiska dansen! Herregud hon var ju överallt och ålade sig!
     Men nu lämnar vi det. Det är gött att vi gick vidare, väldigt gött faktiskt! Det är ingen Eurovision utan Sverige! ;P Men det som är allra roligast är att alla de nordiska länderna är vidare i final! :D Det är ju kul! ;D Några andra som var bra var Piraterna från Lettland! Diggar den låten måste jag säga! X)


Bra jobbat Perrelli! ;D


Nu är det nog dags att gå och lägga sig. Visserligen har jag sovmorgon till 10.10 imorrn men jag är trött! ;P
God Natt! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var väl inte nervöst. Det är ju inte som om jorden skulle gå under om hon inte gick vidare. :D Eller?

2008-05-23 @ 13:55:09
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0