OMG va snabbt allt går nu för tiden!! ;P

Nu är opponeringen äntligen överstökad. Det känns hur bra som helst! Det gick bra förutom att jag och Olivia fick prata i superspeed...det tog typ 10 minuter för oss båda tillsammans! Då kan ni tänka er hur fort vi fick prata egentligen! ;P Alla tjatade på att de ville äta och att de hade busstider att passa med osv.  Odd var en av dem som blev på värsta jobbigt humör. Ole sa att han är sån där för att han är hungrig så det var inget att bry sig om! XP

För en gångs skull så var faktiskt inte Sven på ett sådant humör, hanvar normal för att vara Sven. Han till och med berömde mitt häfte en en gång (han har gjort det ett par gånger förrut) ;D Alla överlevde det här verkar det som och det är ju bra! ;) Grattis till alla som opponerade idag, det är över! Nu är det bara att redigera de småfel man hade och lämna in det igen, sen är det helt och hållet slut på PA:t!! :D GÖTT VÄRRE!! ;D

Imorse var jag i skolan supertidigt, kl.07.10 typ, med Sara för att leta efter hennes handledare så att Sara kunde få hela rapporten som hon skulle opponera på. Jag gick hem sen när jag hade slutata eftersom jag fick skjuts av Sara! ;) Det var värsta varmt och så, men det gillas! ;P Typ precis innan jag kom hem så tänkte jag på mina filmer som jag beställde från cdon.com igår...Jag tänkte att de skulle komma imorrn så att jag kan se dem i helgen.. :)

Jag kan ju säga att jag typ tappade andan (måste ha sett ut som en fågelholk i ansiktet) när jag öppnade brevlådan och såg dess innehåll!!  Det första jag tänkte var "OH MY GOD, det här måste vara nått slags rekord asså!!" Jag beställde dom ju igår vid 2-tiden herregud och dom kommer redan idag!! Jag blev ju väldans glad förstås med...men mest chockad över att det gick så snabbt! :D

Jag har kollat på "Som Man Bäddar..." redan och jag har sett de andra förrut så det är bara att låna på nu! ;P


Nu ska jag kolla klart på en annan film som jag somnade till igår...eller va det i förrgår? :S

För att citera ole: "Simma lugnt!" :P

Kommentarer
Postat av: Helgur

JAG HAR FORTFARANDE DIN FILM!!!!! asså fatta hur senil jag kommer vara om 50 år?!

2008-05-08 @ 18:02:42
URL: http://helgur.blogg.se
Postat av: Elin

Attans vad fort du fick hem filmerna:) Jag och Johan kanske går promenad i helgen och då kanske jag kan komma förbi ditt hus och låna film? :D
För övrigt så känns det ASSKÖNT att vara av med opponeringen!

2008-05-08 @ 18:58:17
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Elin

SVAR: Jaa, MArcus var inte där. Lite dåligt, han var ju i skolan igår så attans dödensjuk kan han ju inte vara. Jag skulle nog ha gått iväg till opponeringen trots att jag led av huvudvärk (vilket jag gjorde) och feber.

2008-05-08 @ 19:03:37
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Elin

SVAR: Ja, hon som han skulle opponera mot var där. Men hon slapp opponera då, fast ska mejla över sin opponering till Marcus typ. Fattade typ inte. Men aja.

2008-05-08 @ 20:29:22
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0