På väg mot varmare tider! :)

Imorse fick jag skjuts till skolan av Sara. Det tackar vi för! ^^ Det är alltid skönt att inte behöva cykla till skolan varje morgon! :) Iofs så fick jag ju gå hem men det gjorde mig absolut ingenting, det är bara bra motion och så är det rätt skönt också, and I've got my Mp3-player aswell! Det var varmt ute, jag behövde ingen jacka så varmt var det! Ett positivt tecken enligt mig eftersom det betyder att det går mot varmare tider nu! :D

På vägen till naturkunskapen imorse mötte jag Jane som just hade anlänt till skolan. Jag gav henne en god morgon kram så fort hon klev innanför skoldörren! :) Naturkunskapslektionen bestod mest av genomgång, men i slutet fick vi reda på vad vi fick på våran uppgift som vi hade gjort alldeles nyligen. Jag fick VG! :) Är rätt nöjd måste jag säga! ^^ På engelskan fick vi artikeln som vi ska ha till vår hjälp när vi ska skriva på onsdag.. :S Jag kan ju säga att jag inte är så fond of writing esseys precis...usch!

Historialektionen bestod av filmvisning! :D Vi håller på att kolla på Der Untergang , den verkar rätt bra ändå måste jag säga...även att det är en tysk film med tyskt tal osv.! Vi ska se klart på den imorrn. :) Imorrn har vi debatt i svenskan och jag, Olivia och Micke är mot dödsstraff! Vi har några riktigt bra argument faktiskt. :) Jag är 2:a talare så jag ska bemöta motargumentet från den som är 1:a talare i den gruppen som är för dödsstraff och dra argument nummer 2! ;P

När jag kom hem kollade jag på Death Of A President , den var rätt bra gjord tycker jag! Det såg rätt så trovärdigt ut faktiskt! :P

Nu är det snart dags att åka med Sara till Frisksportarstugan i Råssnäs och spela bingo och få pengar, ledarsamling med andra ord! ;P


See ya later perhaps! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0