Packad(?! Nej verkligen inte!) och klar!(Ja absolut!)

Nu har jag min dricka  så nu kan vi åka till Stockholm! ^^ XD Asså fatta att jag har åkt runt halva stan för att få tag i den! Först så tog jag en promenix till Östenssons i väster, men där var de slut (jag har antagligen drukit upp allihopa där! XD) så då gick jag hem och tog brorsan och bilen och åkte till Maxi/Willys. Jag visste att de inte fanns där men vi var tvungna att köpa bröd iaf...och det skadar ju inte att kolla om de har fått in den drickan heller. Men det hade de inte.

Vi bestämde oss för att åka till Östenssons på ekön, men när jag kom fram till Maxi-rondellen valde jag fel fil så jag var på väg mot stallet istället. XP Marcus sa att jag skulle svänga vänster och in till bostadsområdet som var där...Det skulle jag inte ha gjort, det fanns ju ingen väg ut utan det är bara återvändsgränder där! XD Så jag fick vända tillbaka och åka ut därifrån och bort mot Maxi-rondellen igen. Vi åkte till Östenssons i verkstan istället och där fanns den!!! :D Jag köpte lite resegodis när jag ändå var i farten! ;P

Jag har packat lakan (det man sover på), lakan till täcket (orka komma på vad det heter), örngott och en liten handduk till händerna. Det är typ det som är det viktigaste. Sen ska jag ju ha necessären med mig också och sedan nåt att sova i, det är i princip det som behövs. Pengar med förstås! ^^ :P Det blev 1 st väskor, en ryggsäck, vilket är väldigt bra för då behöver jag inte bära så mycket! :D

Förrut kollade jag på när Lars Lagerbäck (Fotbollslandslagets förbundskapten) tog ut EM-truppen. Han är bara för bäst!! han har lyckats få med Henke Larsson igen!! :D ;D Fy fan va glad jag blev! Lasse, du är bara för BÄST!!! :D

Något mer jag kollade på var denna underbara film ! Älskar den! <3 Den är så sjukt jävla bra verkligen! Helt underbar! :D <3 

Nu ska jag bara chilla och käka lite mat och kolla på ytterligare en film tänkte jag, innan det är dags att hoppa i säng. Får se om jag orkar dra mig upp så tidigt imorrn att jag hinner (och orkar) blogga nått innan det bär av till vår huvudstad. Förhoppningsvis så gör jag det, men annars hörs vi igen på torsdag! ;)

Sov gott! ^^ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det så kul!! :D

2008-05-13 @ 22:01:24
Postat av: helgur

ja, det var jag som kommenterade, men det kom inte med.....

2008-05-13 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0