Rubiks kub, fästingar och smörgåstårta!

Jag säger bara det! Rubiks kub  är djävulens riktiga påhitt! Det var iofs kanske inte så bra att börja med den klockan halv 2 på natten men...ehh..whatever...Jag är ganska arg på den. Jag tror att jag drömde om den med. Så fort jag vaknade fortsatte jag att tragla med den. Det går inget vidare för mig, men jag har gett mig fan på att jag ska klara den, med eller utan fusk! ;P

Jag gav upp kuben för ett litet tag och åkte och red istället, den här gången helt själv! Det var lite tråkigt men det gick bra, det blev en liten galopp till och med. Fästingarna har börjat att komma, och stora är dom! Jag hittade en stor på Tuffi! Usch, jag hatar fästingar! =/
Jag kunde inte rida så långt idag för jag skulle till min moster och fira henne (hon fyllde den 30 maj). Vi fick smörgåstårta! :D Mumsigt värre var det! :D Jag fick med mig en bit hem  som jag ska äta alldeles strax! ^^ Älska smörgåstårta! <3

Ikväll ska jag slappa och titta på TV (Körslaget och film! :P), käka godis och så köpte jag min favoritdricka med! ;P Jag kommer nog att sitta vid datorn en del med! ;P


Tja då! <3

Grattis till Jane som har namnsdag idag föresten! :) <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Smörgåstårta är äckligt:P

2008-05-03 @ 23:29:14
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Helgur

smörgåstårta är GOTTGOTTGOTT! jättegott kanske! :D

2008-05-04 @ 00:21:15
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0