Skaffat sommarjobb! ;)

Vad har hänt idag då? Inget särskillt faktiskt...Jag gick promenaden i Råssnäs i förmiddags och vann...inget...Sen har jag varit hemma hela tiden. Idag var det ju filmväder så jag har kollat på den här  filmen. Den är jättebra och jag tror till och med att jag tycker ännu bättre om den nu än när jag såg den sist, så den e riktigt sjukt bra verkligen! :D
Jag har också skaffat sommarjobb!! ^^ :D Det känns lite gött att inte vara helt arbetslös när man tar studenten! ;)

Nu senast kollade jag på Inför ESC på TV. På tisdag är första deltävlingen och på torsdag är den andra och då är det dags för Charlotte Perrelli att tävla för Sverige. Den stora finalen är på lördag! :P

Nu tror jag att jag ska fixa PA:t och sedan ska jag nog kolla på en till film, fast jag vet inte vilken än men det lär ni märka! ;P Jag borde göra det äckliga talet i svenskan som ska vara klart på tisdag, men det får jag göra imorrn....eller nått..

Ha det! :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till sommarjobbet :)

2008-05-18 @ 22:45:59
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0