Sommar! :D

Sommaren är här och den är väldans efterlängtad! :) Jag gick Korpens tipspromenad i Råssnäs förrut och det var jätteskönt, solen sken och det blåste inte överhuvudtaget! :D Det enda som var negativt med den promenaden var att jag inte vann något denna gång... :( ;P Men då kanske jag vinner på dragningarna osv. och där är det dessutom högre summor i potten (typ 100 kr eller nått är det man har chans att vinna :P) och ibland är det saker som t.ex. en brödrost! XP Vem vet jag kanske har värsta turen och vinner en sådan! :D

När jag kom hem från Råssnäs så kollade jag färdigt på den här filmen . Den var rätt bra ändå tycker jag. :) Jag började kolla på den här  också och den verkar jättebra. Jag tyckte att det skulle vara en bra idé att lägga mig i sängen och kolla på resten av filmen men det skulle jag inte ha gjort...Jag somnade nämligen. ;P Så jag ska kolla klart på den efter Inför ESC 2008 som börjar nu! ;) Thomas Järvheden och Thomas Lundin är helt klart bäst i juryn! :D ^^

Ska se på det nu!
Ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0