Primm in my <3

Efter skolan gick jag och Elin till stan. Elin skulle med bussen till Linköping och Johan. Jag skulle till stan för att köpa en present till Jane. :) Jag såg till så att Elin kom på bussen och sen gick jag och kollade efter en present. ^^ Jag hittade en present som jag hoppas att hon gillar. :) Jag har en sak till som jag ska köpa, men det hinns innan vi ska vara där imorrn! ^^ Kul ska're bli! :D

På ridningen var det hoppning och vi fick hoppa på gräsplan idag! :D Jag hade självklart den sötaste snyggingen i stallet, Primm <3! :D Vi fick hoppa Banken och Pullmangraven idag! ;D Hade aldrig hoppat Pullmangraven förrut, men den var asrolig verkligen! Den hoppar jag gärna igen! ;) Jag var sjukt trött idag dock och det var lite synd, för det hade nog varit ännu roligare om jag var på alerten...men så är det när man har varit i stockholm med klassen och inte sovit så mycket! XD Primm skötte sig utomordentligt! Han var helt klart bäst! :D

Medans alla andra tvekade lite granna hoppade han! Love him! :D <3333 Det var ju bra att han var något piggare än mig så att vi klarade oss igenom det här. I början av lektionen måste jag ha sett helt död ut på Primms rygg för Lotti frågade om jag mådde bra. Jag svarade att jag var nästan så trött som man kan vara utan att somna. När vi travade förbi Banken (som Lotti stod på btw) sa hon ganska högt: "God morgon" till mig! XD Hon skulle kolla så att jag var med! ;) Hoppas att vi får hoppa den nån mer gång! Då ska jag vara piggare och jag ska ha Primm! :D Jag önskade honom till nästa omgång också för jag vill ha honom terminen ut! :D <3

Sara och Marko var också duktiga! ^^ Även att han vägrade osv. och även att han hoppade högt så var han duktig! Marko-bäbisen! :D Sofia och Sara (hästen) var också duktiga, alla var duktiga! :D Jag älskar vår grupp, den är bara för bäst!! :D <3

Nu ska jag inte göra ett jota utan jag ska bara ta det väldans lugnt och vila upp mig inför morgondagen! :)

Ha en trevlig kväll så hörs vi imorrn! <3

Kommentarer
Postat av: helgur

det var länge sen jag var så skakis xD

2008-05-16 @ 19:26:15
Postat av: Elin

Det låter som om du och Johan gick på stan:D

2008-05-16 @ 20:18:54
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0