Lite bilder från Stockholm! ;)

Här kommer lite bilder från stockholmsresan som jag utlovade igår! ;P


Vickis och Elin på en restaurang i Kungshallen :)


Sara på resaturangen ;)


Klassen på väg nånstans ;P


Vi gick förbi NK :P


Sara, Vickis och Elin på ett Café som hette depå! ;)


Min och Saras chokladboll och min apelsinjuice! ^^


Vickis och Sara på baren Soft! ;)


Elin på Soft! ;P


Haha XD diggar detta kort på Sara asså! ;P


Födelsedagsbarnet, våran lärare Ole Lidegran! :)


Vi spelade ett roligt kortspel med Sascha! ;)


Ole visade mig och Sara en rolig grej med ett par kronor! XP


En hobbyfull Ole! XD

Det var några av bilderna, fler finns att se på min bdb senare sen ikväll! Nu hinns det inte med mer för det är dags att klä på sig ridkläderna och åka till Sara och sen till stallet. Om jag överlever idag så ses vi sen, annars är detta det sista inlägg jag lägger in! XD


Förhoppningsvis ses vi sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0