Va hos frissan förrut! :)

Idag hände det inget särskillt i skolan faktiskt. På naturen såg vi en film och sedan fick vi tillbaka provet som vi gjorde...det var sista naturlektionen så vi fick våra betyg med. G blev det. :) På engelskan va vi bara 4 st! XD Susanna redovisade sitt projekt och sedan fick vi som va där tillbaka våra prov osv. G i Engelska C blev det och jag hade inte räknat med mer! :P Innan engelskan lämnade jag , Elin och Sara in historiauppgiften till Sven så jag slutade efter engelskan! :D

Idag bestämdes det att Elin ska följa med mig till karlsbyskogarna och rida lite imorrn! :D Trevligt skare bli! ;D Jag skickade ett mess till Anette så att hon vet att vi kommer. :P Hon berättade samtidigt att Candy har fått fång.. :/ Orkar inte förklara vad det är fär nått, jag vet knappt själv förresten! ;P Synd ere iaf! :(

Jag har gjort färdigt dikten till svenskan imorrn med. Det blev en dikt till slut för jag orkade inte med min saga! ;P Jag har 4 korta dikter som jag ska välja mellan..vi får se vilken jag läser upp! ;P Jag fick lite inspriationshjälp från Lisa innan och efter engelskan! :D Det tackar man för! ;)

Idag har jag även varit och klippt mig! :O Jag fick inte reda på't förrens 1 timma innan! XD Mamma frågade mig vilka dagar jag kunde gå och klippa mig. Den enda dagen som jag kunde gå och klippa mig var på torsdag. Mamma sa att om det fanns en tid idag så kunde jag ju ta den..och det fanns det ju! Sicken tur! ;P Så nu är mitt hår 5-6 cm kortare. :) Det var rätt skönt att få bort det slitna osv! ;)

Jag har också pratat med Elin på msn idag. Hon e rastlös och trött! XD Hon bestämde att vi skulle köra "Jag har aldrig..."-spelet. ;P Det var svårt att komma på nått! ;P Men det va lite kul iaf, man fick ju reda på lite saker. X)
 
 Nu ska jag kolla vidare på Skärgårdsdoktorn, favorit i repris! ;P Sen ska jag nog hoppa mellan 3:an och 4:an. På 3:an är det fotboll (landslaget spelar) och på 4:an är det American Idol! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

"Jag har aldrig.." är roligt! Men det är roligare med mer spännandare saker att "fråga" :D Hihi. Ska bli roligt att rida imorgon! Om jag vågar mig upp på hästen vill säga ;)

2008-05-26 @ 20:11:37
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0