Middag på Bella Notte med klassen! ;)

Idag var jag helt ledig från skolan, vilket var rätt skönt måste jag säga! :P Jag vaknade dock rätt tidigt, närmare bestämt kl.07.00. Jag följde med mamma till Allbilservice för vi skulle lämna in bilen. ;P Vi var ju tvungna att gå hem efter att vi hade lämnat bilen och jag var så sjukt trött att jag nästan somnade på promenaden hem! Jag gick och la mig igen när jag kom hem och jag somnade på stört och vaknade sen vid 12.30!! :O Jag var tvungen att tvinga mig själv att gå upp för jag kan ju inte ligga och sova hela dagen sådär...det är inte så jättebra precis. Idag var det jättefint väder med, varmt som attans vare/äre med och det kan det fortsätta att vara tycker jag! :D

Klockan 17.40 (ca) bar det av till stan och Bella Notte där jag skulle käka med klassen. ^^ Jag åt pasta med kyckling och gott vare. Jag blev jättemätt i vilket fall. :P Jag fick ta hand om klasskassan och Svens plånbok för han hade inga fickor att stoppa allt det i. Det betyder att han litar på mig! X) Vem vet, jag kan ju springa därifrån med alla pengar! XD Fast så dum var jag inte! :P Middagen var mycket trevlig. Jag var trött under hela middagen men jag tvingade mig själv att inte gäspa och om jag var tvungen att göra't så gjorde ja't med stängd mun! ;P Jag och Vickis gick tillsammans hem sen. :) Jag gick hem för att jag var väldans trött och Vickis gick hem för att hon var tvungen att göra engelskan tills imorrn! :P

Jag kom hem lagom tll Lost<3! Avsnittet som va idag var, liksom de andra, asbra!! :D Skitspännande vare verkligen!!
Aja, nu ska jag kolla vidare på Skärgårdsdoktorn, sen ska jag sova för jag är fortfarande asatrött!! ;P Det är rätt bra att vi fick 1 timmas sovmorgon imorrn, det lär behövas! :) Och imorrn ska jag ut till Frisksportstugan på kvällen och lämna häftena och prata lite med Mats eller Madde eller vem det nu är som är där! Tror det blir en springrunda eller en promenad med! ^^ :)

God Natt, pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0