Rätt pluggig idag igen! :O ;P

Idag var det endast engelskaprov (reading var det och det var rätt klurigt...iaf vissa delar! :P) som gällde i skolan så jag och Vickis slutade vid 09.20 typ. Det var bara vi 2 där ifrån våran klass för resten hade inga lektioner alls idag, gött för dom! :P På vägen hem pratade vi bl.a. om Entrapment-uppgiften som vi hade i median för några veckor sedan. Vi kom fram till att vi gärna vill veta varför vi bara fick VG på våran ljudsättning, när han hade sagt att det var jättebra och att det enda vi kunde förbättra var hästarnas galopp (så att det lät som hundra fler hästar). Det gjorde vi ju liksom och om det bara var det så borde vi ändå fått -MVG, kom vi fram till. Vi får helt enkelt ta och fråga honom på fredag eller nått. ;P

När jag kom hem så skrev jag ut uppgifterna som skulle lämnas in till Sven (restuppgiften i historian och budget-grejen i samhäll), sen cyklade jag tillbaka till skolan och lämnade in det och fick ett "Millie gratzie"(vet ej hur det stavas XP) till svar. ;P Jag cyklade hem för att sedan cykla till stan och köpa en pommesbricka med räksallad. När jag hade käkat upp kollade jag vidare på Skärgårdsdoktorn  som jag började kolla på när jag åt. Jag la mig ner i sängen och kollade istället för att sitta i fotöljen. Jag somnade ganska snabbt och jag sov väldigt skönt.

När jag vaknade var jag trött förstås, men jag var samtidigt så sjukt rastlös att jag satte mig ner vid datorn och gjorde klart slutprojektet i median. Nu är det bara för mig att skriva ut foldern och det ska jag göra på fredag! :D Det kändes rätt gött att lämna in uppgifterna jag fått av Sven måste jag säga. Och det känns också bra att vara typ klar med slutprojektet! ;D Asså, de sista dagarna har jag varit förskräckligt flitig och då undrar jag ju varför det kommer nu när vi snart slutar?! XD Aja, bättre sent än aldrig antar jag! XD

Nu ska jag göra inget särskillt...eller joo, jag ska vänta på att LOST <3 ska börja kl.21.00. Men innan dess ska jag göra inget särskillt! ;P Förresten, innan jag säger bye bye vill jag bara säga att jag tycker att det var dåliga låtar, över lag, som var med i gårdagens deltävling i ESC, men att de som gick vidare var bland de bästa där. Jag är glad för Norge, Finland och Greklands skull! ;)


Bye bye for now! ;P


Kommentarer
Postat av: Elin

Attans vad pluggigt av dig idag också :) Jag tycker också att vi borde ha fått mer än VG på vår ljudsättning! Böh.

2008-05-21 @ 19:14:52
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0