Bästa ridlektionen på länge! :D

Jaa, vad ska jag säga mer än att den här dagen inte var särskillt lång när det kommer till skolan. Jag var väl i skolan i ca 1 och ½ timmer lr nått, alltså inte speciellt länge! ;P Nu är iaf slutprojektet över. Jag skrev ut foldern, lämnade in den och skickade in affischen genom fronter. ;)

Väl hemma tänkte jag att jag skulle ta nått och äta eftersom jag inte hade ätit någon lunch i skolan. Jag satte mig vid datorn (för att välja ut en av affischerna och sedan skicka in den) och det gick säkert nån timma innan jag gick ner till köket igen. Jag tog min godispåse och ett glas juice och gick upp till mitt rum igen. När jag hade käkat rätt mycket godis slog det mig att jag fortfarande inte hade käkat nån mat!! :O Jag hann inte laga nån mat innan ridningen så det fick bli en macka och dricka. ;P

Ridlektionen idag var den absolut bästa på länge!! Jag red självklart gullungen nr 1:
<3<3<3<3<3<3

Det var dressyr som gällde idag. ;) Han gick så himla fint asså, älskar'n!! :D <333 Marko (gullunge nr 2! :D) gick också fint! Alla gick fint! Älskar vår underbara grupp, vi är som en enda stor familj!! <3  Jag och Primm fick hoppa pullmangraven idag igen! (Vi red alltså på gräsbanan! ;P) :D Vi fick agera draghjälp åt en privathäst som inte hade hoppat den förrut och tyckte den var lite läskig. :P Resten av gruppen fick se på när vi hoppade. ;) Efter första rundan var Primm så glad över att få hoppa att han gick baklänges när han fick reda på att han skulle få hoppa mer! XD Och den sista gången var han så väldans glad att han stod och hoppade på stället..."Jajajajaja, hoppa, hoppa, hoppa.. WEEIII"! XD ;P Sjukt gullig va han! ^^ <3 Asså, förstå hur mycket jag <3 honom!! :D Som sagt va....Bästa lektionen på länge helt klart!! :D

När jag kom hem åkte jag och bror min direkt och köpte mat, för vi var ensamma hemma! ;P Det blev Pecka-mat, en Pommesbricka med räksallad för min del! ;P

Nu ska jag ta det lilla lugna, kolla på en bra film (varför kolla på en dålig liksom! XP) och äta lite goodiis! ;P
Sov gott allesammans! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0