Flitig värre! ;P

Nu känns det gött att talet är överstökat. Jag är rätt nöjd med mitt tal, jag tyckte att det var rätt bra faktiskt!^^ De andra var också bra. :) Jag har varit flitig även idag. Jag har typ gjort klart slutprojektet som vi har i median, har bara ytterst lite kvar att göra. Sen har jag lämnat in mitt PA också så nu är det ur vägen med, *pustar ut*. När jag kom hem satte jag mig direkt med skolarbeten, median då då, samhällen (budget-grejen som jag också typ är klar med) och historian (restuppgiften som jag hade) är jag klar med med. Det kallar jag att vara flitig vad det gäller läxor etc. ;P

Jag och vickis var och pratade med Ludmilla idag...Vi fick lov av Ole att gå ifrån median så att vi kunde snacka med henne. Först var hon inte i sitt arbetsrum när vi kom, men sen när vi tänkte gå och kolla i deras matsal så kom hon gåendes. :P Hon släppte in oss i ett litet rum (det rummet där alla svenskaböcker finns) sen började hon prata med oss båda samtidigt. Det första hon gjorde var att slänga fram betygskriterierna på bordet, sen gick hon igenom dom osv. Sen pratade hon om vad vi hade gjort och och hur det hade gått för oss där osv.

Det hela tog en halvtimme!! :O Hon pratade hela tiden. Till slut så sa hon att vi båda fick betyget G och så började hon rabbla upp varför osv. Asså herregud, det räcker väl med att säga att man fick G bara. Vi bryr oss inte om varför vi fick det. Vi hade ju liksom sagt till Ole att vi skulle komma tillbaka snart. ;P Så när vi kom tillbaka så fick han det förklarat för sig varför det tog sådan tid. Han bara skrattade åt oss. Han vet hur Ludmilla kan vara! XD

Ikväll är det dags för den 1:a deltävlingen i ESC 2008 och då är det dags för Norge och Finland att försöka ta sig till final. Norge är riktigt bra tycker jag! :D Finland är också rätt bra så jag hoppas att båda två går vidare! ;) Sverige och Danmark kör på torsdag, men jag tror inte att vi kommer att gå vidare. Hoppas gör jag ju såklart, men jag tror't inte! ;P
Jaja, vi får helt enkelt vänta och se!


Ska väl bara vänta på att deltävlingen ska börja nu antar jag...1 timme kvar..hmm..aja, jag kommer säkert på något jag kan göra under tiden. :P


Later ses vi nog(eller imorrn)! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad duktigt av dig att vara så flitig vad det gäller pluggning! Jag har också nyss lämnat in mitt projektarbete och det känns otroligt skönt. Dock har jag en hel del kvar att göra på mitt slutprojekt, men det ska jag försöka(måste) hinna med på fredagslektionerna:)

2008-05-20 @ 22:47:34
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Helgur

svarar angående kalhyggena:

det är hemskt!! om man åker en bit till förbi där du brukar svänga in till tuffy såhar dom huggt ner.. asså.. hur mycket som helst!! :( dom borde skjutas..

2008-05-21 @ 08:43:03
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0