Ullared here I come! :P

Snart bär det av till Ullared. :D Jag vet att jag har varit dålig på att skriva här i nu på ett litet tag, men jag har inte haft nån ork. Jag ska väl sammanfatta lite av det som hänt.

Jag har fått reda på att jag får VG i Svenska C :D, vi har lämnat in skåpsnycklar och fått 50 kr tillbaka för den och studentveckan har dratt igång. Jaa...det e väl typ det.

Idag/igår red jag Primm<3 igen och det gick jättebra. Han va jätteduktig, som vanligt. Men det var sjukt varmt idag asså! Solen låg på som bara den! :P


Sötnowsen! :D

Ja, men om jag skulle ta och göra iordning mig snart då då...klockan är ju snart 03.00.. :P Jag hade stallt klockan på 02.45 men jag vaknade 02.30 så jag gick upp då istället..och så hamnade jag framför datorn av nån wierd anledning. X) Jag sitter här och funderar på om jag har sovit nånting överhuvudtaget...jag tror inte det, men jag vet inte...aja, shit the same, jag är ju i vilket fall vaken nu... ;P


Min skåpsnyckel! :'( Jag vill ha den tillbaka tack! Och mitt skåp med!


Vi ses nån gång senare eller imorrn(om jag överlever dvs! XP)! :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, studentveckan har dratt igång för somliga av oss i alla fall!!!

2008-05-31 @ 13:27:07
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Elin

SVAR: Men säg för i helvete inte att du gärna hade velat komma men TYVÄRR inte kan då, för då är det ju bara bättre om du säger att du inte VILL. Det är bara onödigt att komma på en massa dåliga bortförklaringar hela tiden, säg istället att du inte vill.

2008-06-01 @ 13:50:33
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Elin

SVAR: Nej, du har inte sagt att du inte ville. Men du kanske borde göra det. När du skrev smset om att du "inte ens var hemma än" så var klockan inte ens halv nio. Och då är inte kvällen eller natten slut än direkt. Men skit samma, du behöver inte vara med.

2008-06-01 @ 14:51:12
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0