Har fixat studentkläder idag! :D

Ujuju, idag har det hänt rätt mycket asså. Jag har inte varit hemma på hela dagen! :O Det började imorse kl.08.50. Jag skulle skjutsa brorsan och 3 pers till till paintball grej som låg åt Vadstena-hållet, sen efter det åkte jag tillbaka hem fast jag åkte förbi mitt hus...och åkte då istället till Maxi och köpte bröd. Då var kl.10.10, sen kom jag hem och då åt jag 2 mackor och en mugg oboy. Klockan blev 11.00 och jag hoppade snabbt i ridkläderna och åkte först och tankade för att sedan försvinna upp till Karlsbyskogarna. Det var skönt att rida idag, vädret var rätt bra faktiskt! ;P


Hon va en aningen seg idag, men det gick bra ändå. På slutet var hon
piggare dock! X)

När jag kom tillbaka så var Candy ensam i stallet så jag släppte ut henne och Tuffi i hagen när jag va klar. Innan jag åkte sa jag adjö till ninen som bodde i stallet för han skulle flytta till ett nytt hem. Det var första gången sedan Ludde dog som jag höll i en kanin. Det kändes lite konstigt.

När jag kom hem igen så var det ingen hemma och jag hade inga nycklar heller så jag fick åka till mormor och ringa till pappas mobil för att fråga var de va. De var typ hemma då så det var bara att sticka hem igen. Väl hemma hoppade jag i nya kläder, sen åkte jag och mamma till Linköping där jag köpte mina studentkläder:


När vi kom hem igen kom jag knappt innanför dörren förren det var dags för mig att åka iväg igen. Jag skulle först skjutsa min bror till bussen och sedan skulle jag till Östenssons och köpa dricka och morsdag-present (en geisha-kaka och 2 tior och en triss), sen hem igen, äta och här är jag nu, *Pusst*.

Nu ska jag kolla på ESC 2008 och ta't lite lugnt! Vi får hoppas att det inte går alltför sämst för oss! ;P Go Charlotte! :D

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefina studentgrejer!:)

2008-05-25 @ 18:40:06
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0