Väldigt bra besked, väldigt trött och väldigt bra film! :D

På svenskan imorse hade vi debatt. Det gick bra, men stackars Simon var ensam mot oss 3 och han var för dödsstraff. Men det gick bra för honom iaf. Vi fick också reda på tiderna till seminariet på torsdag. Grupp B (min och vickis grupp) har kl.08.00 - 10.30 och grupp A har kl.11.30 - 15.30. Jag är väldigt nöjda med den tiden som min grupp fick, tycker synd om grupp A...

De braiga beskeden slutade inte att komma på svenskan! På median fick vi reda på att lektionerna är inställda på fredag, så det blir ytterligare en långhelg med andra ord! :D Det gillar vi skarpt!

Jag var sjukt trött idag! Jag tror inte att jag somnade förrens vid halv 3 eller nåt.. :S Jag höll på att somna när vi kollade klart på Der Untergang, fast när Hitler och alla andra tog livet av sig vaknade jag till för det var det jag väntade på hela tiden! ;P

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn ett slag först, sen kollade jag på film. Jag var så sjukt trött fortfarande, jag tänkte att jag skulle lägga mig ner ett slag, men det skulle jag inte ha gjort...Jag somnade på stört (till filmen då då) och när jag vaknade var klockan typ 3 eller nått. Jag klev upp, fortfarande jättetrött men jag tvingade mig själv att hålla mig vaken. Jag var faktiskt rätt så duktig efter det att jag hade vaknat. Jag har faktiskt läst Olivias PA-rapport, och jag tycker att det ser jättebra ut, det var intressant att läsa! ;) Jag har dock inte kollat engelskan än men det gör jag senare sen.

Filmen jag kollade på var En Dag I Livet . När jag hade läst färdigt PA-rapporten kollade jag färdigt på filmen. Den är mycket bra, jag rekomenderar den verkligen! ;)

Jag tror att det är bäst att ta itu med engelskan snart, inte riktigt än men snart...det kommer att gå sämst imorrn kan jag säga, I hate writing esseys!!


Hej så länge! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan nääästan lova att jag är tröttare ;) Det tar på krafterna att inte somna förrän 07:15 minsann. Hehhe.

2008-05-06 @ 19:21:14
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Helgur

he he he... jag sov 14 timmar inatt.. :S

2008-05-07 @ 08:49:33
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0