Värsta pluggisen idag! *Stolt* ;P

Jag har varit värsta pluggisen idag! Jag har gjort affischer till mitt slutprojekt i median, så det är klart! Nu har jag bara info-foldern kvar! :) Jag skrev till och med till Ole i loggboken! :O Jag har också gjort svenska-artikeln som ska vara färdig tills imorrn. Jag ska bara skriva ut den, men det gör jag i skolan imorrnbitti! ;P Jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt! ;) Det är ju det här studiedagar är till för egentligen. Vi har inte använt dem till det tidigare! X)

Nu ska jag ta det lugnt och bara njuta av att jag inte har något mer skolarbete att göra tills imorrn. Jag ska först se på American Idol sen ska jag ägna resten av kvällen åt den underbara (och sorgliga) filmen jag började att kolla på igår!

Bäst att jag slutar blogga nu så jag slipper äta kall wok! ;P

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0