Disney FTW! :D

Jag vet att jag inte har skrivit här på ett tag..men det är för att jag inte har haft nån lust eller tid till det. Jag tänker inte skriva nån sammanfattning för det orkar jag inte...men jag kan säga att jag har haft det bra under tiden jag har varit frånvarande härifrån. ;)

Idag var det fest hos Lisa. Det var disney-tema och jag var utklädd till Aladdin. Eftersom vi skulle vara där vid 2 tiden så blev det till att åka upp till en kall karlsbyskog lite tidigare än vanligt...och rida en kortare runda än vad vi brukar. Det blev barbackaridning idag för min del. Varmt o skönt om rumpan var det. Tuffi är så fluffig o go när hon har vinterpäls!^^

Iaf...festen nu då! Det var hur trevligt som helst. Massa god mat, mkt god tårta, mkt kul paketspel och massa braiga disneyfilmer! :D Kvällen var bäst helt enkelt!(Bilder finns i min bilddagbok!)

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig för imorrn är det nämligen Vuxenkurs! Spännande och kul ska det bli! :D
"Vem är det som styr det här flygande paraplyet??"
"Hör nu på här."
x'D

Natti på er! (K)

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med Disneytema!:)

2008-11-23 @ 15:29:43
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0