GH-skadad! xP

Idag är det Emil-dagen(a.k.a Ostkakans dag) minsann så jag käkade lite ostkaka innan ridningen. ;) Jag red Chagger idag. Han var slö i början men sen i galoppen så gick det undan kan jag säga! ;D

Jag har så j***a ont i nacke, axel och rygg nu! Jag sitter ju som Quasimodo skulle sitta om han spelade GH! xP Men eftersom det går så bra när jag sitter som jag sitter så är det ju lite synd att byta..Jag får helt enkelt skaffa mig en sån där nack-krage(lr vad det heter) för att hålla nacken rak och sen sätta ett träkors på ryggen så att ryggen håller sig rak med medans jag spelar! xD
Och bara för att vi har kört GH typ varenda dag sen vi fick det så har jag blivit helt skadad! Typ varje låt/melodi som jag hör på TV och radio osv spelas upp i mitt huvud, men i GH-style dårå. Jag ser liksom den här gitarren på TV:n med alla de där noterna..det är lite jobbigt faktiskt! xP

Jag har kommit fram till den mest hatade låten just nu(med mitt egna band: Seadiamondz). Nämligen Slayers Raining Blood!(Den här F-låten är den första man får spela när man hamnat i helvetet..så man kan ju säga att den passar perfekt för den delen den finns på!) Jag är såå sjukt stolt! Jag fick 5 stjärnor på andra försöket! :D Men jag hatar den fortfarande för den tog/tar kål på mig!(Lycka till med att få guldstjärnor på den säger jag bara!) :S

Nu blir det TV(och dator lite då och då) resten av kvällen!(Det kan ju hända att jag får tag i en GH-gitarr lite senare sen med!) xP

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0