Guitar Hero

Vi har skaffat oss ett sånt här:(till Xbox 360)

Det är rätt kul tycker jag och jag äger på't dessutom! ;D De som vill prova är välkomna hem till mig(gäller endast dom jag känner som t.ex. Sara, Sofia, Elin, Jane, KW, Linda, Lisa osv.). Om ni inte redan har ett eget dvs. ;)

Nehe, om man skulle ta o gå o äga lite till på det där spelet! ;) Sen blir det film på 4:an. Den här:  skulle visst visas på den kanalen ikväll...jag har inte sett den men den verkar bra så den ska jag glo på hade jag tänkt! ;P

(Ps. Glöm inte att gratta eran far idag! Det är ju Fars Dag idag ju för bövelen! xP Ds.)

C:s! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Guitar Hero är skoj! Jag har dock bara spelat det på PS2 men jag antar att det är samma :) Men jag kan bara köra på Medium så jag är inte så bra än.

2008-11-09 @ 20:28:54
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Helgur

ehm.. vad gör du imorrn då? (A)



den där filmen är bra, har den.. nånstans. har förjäves försökt komma på vad den heter på engelska.. :D

2008-11-09 @ 21:43:19
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0