Jobb imorrn...

Min "chef" ringde förrut och frågade om jag kunde jobba lite imorrn och på torsdag(det kommer säkert bli fredag med). Det kändes lite sisodär med att säga "Ja" men jag gjorde det iaf...jag mår ju inte bäst nu precis(har magkatarr har det visat sig nu)..men det är ju bara att bita ihop!

Eftersom det är tisdag så var det ju dags för gympa igen...det var lika livligt som vanligt där. Efter gympan åkte jag och mamma till simhallen. Där simmade jag 1 km och sedan badade jag i romerska med(som bara var 14.5 grad idag! :O)! När jag hade simmat ½ km började jag få ont i magen men jag lyckades simma den sista ½ kilometern ändå, envis som jag är! :P

Just nu håller jag på att kolla igenom gamla Melodifestival-bidrag...det är faktiskt skitkul för de allra flesta är så fula! >< Och jag kan ju säga att After Darks parodi på Kicki Danielssons "Bra Vibrationer" har förstört allt(men shit va bra den parodin e asså)...det går inte att lyssna på den utan att tänka på parodin(där Flinckman klädde ut sig till Kicki och drog fram en dildo från mellan brösten och började sjunga om att den gav Bra Vibrationer o allt)! XD Ja, jag säger då det! xP
Nåt mer som är roligt att se är Ledin som lite yngre...Asså, han och Bååth är ju lika nu...men de var ännu likare när Ledin var yngre! Fy fan va läskigt, jag blev faktiskt lite rädd där ett tag! :P

Inatt är det minsann val i USA! Jag hejar på Barack Obama! Vi får se imorrnbitti vem som blir The Next President Of The United States Of America! Lite spännande är det iaf! ;P


Ni ger mig bra vibrationer! ><
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0