Magnet?

Tidigare idag ringde det på vår dörr och där utanför stod en gubbe med en bricka i handen och på den här brickan låg det några "silver"magneter. Han babbla nånting om att han var arbetslös osv. och undrade om jag ville hjälpa honom genom att köpa 1 magnet lr 2. Det ville jag INTE såklart. Han var helskum och...jag trodde jag aldrig skulle säga det här men han var typ INTE utlänning(och det gjorde det mera läskigt tycker jag!)...Jag kan nästan svära på att han bara ville se om det var nån hemma(och jag antar att det var tur att vi var det med)! Och förresten...jag är ju med typ arbetslös så varför ska jag ge pengar till en annan arbetslös för?? När jag behöver pengarna själv liksom! Näe, det där tycker jag var allmänt skumt asså...gillade inte honom och hans så kallade idé!

Snart är det gympa och sen blir det simhallen och romerska med mamma(och förhoppningsvis så ska Linda följa med med!). :)

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0