Men ring inte då!

Nu har jag gått och väntat hela dagen på att min så kallade chef ska ringa till mig och säga om jag ska jobba imorrn lr inte! Har hon ringt då? Nej, det har hon inte...och nu är klockan snart 21.00. Eftersom hon inte hade ringt vid 19-tiden så ringde jag till Anna och Jörgen och frågade Jörgen om han hade pratat med "chefen"(det är nämligen Jörgens trappor jag tar nu eftersom han har gått och blivit sjuk). Det hade han! Jag pratade med Anna och frågade hur jag skulle göra imorrn...hon tyckte först och främst att det var väldigt dålig stil av Mia(chefen) att inte ringa till mig eftersom det är hennes jobb att fixa så att det finns personal på de ställen som Östgöta Städ har tagit åt sig. Och det är ju inte heller lätt för mig o veta om jag ska jobba imorrn lr inte...jag vet väl inte om han har blivit frisk(Mia vet inte att jag känner Jörgen. Och nej, han är inte frisk än) så eftersom hon inte ringer så antar man ju att han har blivit frisk, lr hur? Men Anna tyckte iaf att jag skulle gå och jobba imorrn ändå. Jag har inte så mkt till val eftersom den jag jobbar med är halvt sjukskriven och inte får göra allt jobb själv!(Då kan man ju istället, som vikarie, tro att Mia har fixat nån annan dit eftersom hon inte har hört av sig fast hon sa att hon skulle det!) Jag tycker oxå att det är dålig stil av henne att inte höra av sig! Om det var jag som var chef så skulle jag ringt till mig direkt efter att jag hade pratat med Jörgen...då skulle det problemet vara ur världen! Men alla kan ju inte va lika smarta! xP (Smarthetspoäng till mig! ;D)

Innan jag slutar detta inlägg måste jag bara berätta en sak som har gjort så att jag har blivit glad(skadeglad kanske) idag! När jag städade på Brandmannen tidigare idag så ville jag bara hem. Allt var så tråkigt där och det tog lång tid innan jag blev klar med en trappuppgång(kändes det som)...men sen kom jag att tänka på nåt som gjorde att jag nästan dog av skratt! Nämligen när Sara och jag var i Lindvallen med Frisksportarna och Sara krascha rakt in i en buske vid Snögubbeborg! HAHAHAHA, det var skitkul! X'D Jag höll den tanken nästan hela tiden och det gick mkt bättre att jobba då! Jag ska definitivt ha med mig kameran i backen och filma Sara när hon kraschar nästa gång!(Vi planerar nämligen att följa med till Lindvallen nästa år igen! ;D) Hehe, kul ska're bli minsann! xP

Nu ska jag kolla på Nu Är Det Jul Igen 3! ;)


Natti!<3


Kommentarer
Postat av: Helgur

men bra att du berättar sånt där! nu kommer alla förvänta sig massor av pinsamma bilder och filmer på mig i januari. x'D

2008-11-06 @ 22:19:05
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0