"Men...aaaj!"

Min arm gör en aningen ont...öm kanske jag ska säga att den är med. Men det gör detsamma för GH är såååå kul asså! ;D Jag gillar dock inte den där Slayer-låten(helt galen var den!) och sen tyckte jag att den där som det gick så fruktansvärt fort i på slutet(både jag och Sara skrek av skräck!) var lite läskig med...men den fick vi ju 5 stjärnor på så det måste ändå ha gått rätt bra på den! :P
Imorrn blir det till att börja på medelnivån för oss!(Hjälp!) Annars får vi inte fram några nya låtar! :P Men vi får köra Tutorial innan vi börjar...så att vi lär oss åtminstone liiite bättre med 4 noter!(Vi fick iofs prova på lite när en låt helt plötsligt kastade in blå färg med! Läskigt vare!) xP

Jag fixade hem Narnia: Prince Caspian Soundtrack förrut! Låtarna är ju sjukt bra ju!(som de flesta andra filmlåtar är! ;P) Tidigare idag så köpte jag ju filmen..och när jag hade kollat klart på den så mindes jag att jag ville ha soundtracket så jag fixade det på stört! ;)

Nu ska jag snart se Oskyldigt Dömd på 4:an...sen blir det väl till att duscha(blev assvettig efter allt GH-spelande! xP) och gå och lägga sig för imorrn vankas det jobb i 3 h! Och sen blir det mer GH-spelande minsann(tills vi ska till FS-stugan och käka tårta! MUMS!)! ;D

Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är sjukt svårt att gå från att göra på easy till medium men sen när man lärt sig medium så är easy typ det tråkigaste och långsammaste som finns, haha ;) Lycka till!

2008-11-14 @ 14:31:32
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0