Jobbig dröm och en ny President till USA! :)

Jag hade en så himla jobbig dröm inatt asså! Jag drömde att den sista skivan på Lost säsong 4 gick sönder...det var min bror som tog sönder den och jag blev helt ursinnig(för jag tänkte ju inte köpa en ny box bara för att en skiva gått sönder liksom)! Jag började typ både skrika och gråta samtidigt(i drömmen alltså). Och sen vet jag inte..men jag minns att Jane och KW var där med...men jag vet inte vad dom gjorde där..? Jaja..sen ringde min väckarklocka och jag kunde pusta ut! ;P Jag sitter och funderar på varför jag drömde om Lost..jag kollar ju inte ens på det för tillfället och det var rätt längesen jag såg klart på det med. Men det kan ju va så att jag drömde det här för att Marcus kollar på det just nu(det kan ju förklara varför det var han som tog sönder skivan i drömmen med)! Jag hoppas bara att det inte händer i verkligheten! :S

Tidigt imorse(svensk tid) blev Barack Obama USA:s nya President! Weii! Jag gillar snubben och jag hejade självklart på honom! Han kommer iaf bli en 100 ggr bättre President än vad Bush var!

Nu ska jag kolla vidare på Idol 2008: Auditions!(Var och köpte den tidigare idag nämligen)! ;)

Sweet Dreams! xP

Kommentarer
Postat av: Helgur

SVAR: jag har fastnat framför det hur många gånger som helst. så jävla snygga hästar har dom! igår var den en som var 1.90 i mankhöjd! :'D

2008-11-06 @ 20:12:37
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0