Dan' före dopparedan'

Idag har varit en ganska hektisk dag.

Jag har jobbat, varit på stan, varit på Maxi, varit hos mormor och på Östenssons. Det känns som om jag har flängt runt hela dagen! Jag var så trött förrut att jag höll på att somna mitt i allt bingospelande, som jag inte vann nått på. x)

Jag har faktiskt möblerat om lite i mitt rum idag med. Jag har städat rummet till hälften, ska göra klart det sista imorrn har jag tänkt. Om jag inte får ett ryck och gör det sen när jag är klar med det här inlägget dvs. Jag är ändå för trött för att gå och lägga mig, så jag skulle lika gärna kunna städa lite till. :P

Imorrn är det julafton! :D
Jag har inte haft nån såndär julkänsla som man brukar ha vid den här tiden, men den har kommit fram allt mer under dagen. Det är nog all den här snön, julgranen och sista-minuten-julklapparna som gjort så att jag börjat känna den. Det är en härlig och mysig känsla! Äntligen är man lite ledig från jobbet med! :D
Jag har bara en julklapp kvar att köpa, och den är till en av mina vänner. Jag vet vad jag ska köpa, och jag skulle ha köpt den idag om det inte hade varit för att jag var tvungen att ljuga. Låt mig säga såhär: mamma tror att jag är klar med alla klappar till mina kompisar, men den sista är egentligen till henne. Och bara för att hon och Marcus blev klara supersnabbt med sina inköp, och jag inte hann med att gå och köpa till min kompis också(som jag sa till mamma att jag skulle göra. För jag kunde ju inte säga att jag skulle köpa till henne! xP), får jag köpa den sista julklappen imorrn!
När mamma frågade vad jag köpte fick jag lov att komma på nått illa kvickt! Jag sa att jag köpte en ljusstake. Det passade in ganska bra med hur paketet var format! ;)

Nejmen om man skulle ta och göra iordning lite(slå in lite mer paket oså) och sen gå och lägga sig.
Jag vill ha julafton nu känner jag! :P


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0