Dressyr-och hoppkurs

Jag tog mig i kragen och valde att orka med dressyr-och hoppkursen.

Förutom att Abbe gav mig sin autograf(bit/nafsmärke, vet inte vilket av det men det är lite svullet och det gör lite ont. Det blöder dock inte.) på låret så gick allt jättebra! Vi hade det jätteskojsigt och jättetrevligt! :)
Abbe var jätteduktig verkligen! Hoppningen gick nästintill jättebra och dressyren gick verkligen jättebra! :D
Jag är nöjd i alla fall.^^
Det hela var definitiv värt alla 450 kronorna! ;D

Men nu är jag jättetrött, ännu lite tröttare än vad jag var innan ridningen! Fast jag får inte somna nu, jag ska köra lite miljonbingo och bli lite miljonär innan jag går och lägger mig tänkte jag! ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0