Facit

Jag lovade ju er facit till uppgiften jag skrev här igår. Uppgiften var ju en av dom enklaste om ni frågar mig! :P

50+50 -------------------> andra sidan floden
          <------------------- 50
100     -------------------> andra sidan floden
          <------------------- 50
50+50 -------------------> andra sidan floden

Fattar ni? Såklart ni gör! Ni är ju smarta personer vetja! ;)

Snart ska jag till stan och träffa SaraW och kolla på 3 av Idolerna från årets IDOL-program. Bland annat. Det blir nog att se vad skådespelarna från Göta Kanal 3 gör här med. Vem vet, vi kanske träffar dom också! Och med "också" så menar jag att jag ska passa på att köpa Idol-skivan och få den signerad med. Det skulle tydligen vara skivsignering(det brukar ju va det när det är sånt här), så då kan jag ju lika gärna passa på att köpa deras skiva. Har ju alla dom andra IDOL-skivorna så då måste jag ju köpa den här med! :P

Ok, snart dags att gå och möta upp SaraW. Vore nog bra om jag tog på mig ytterkläder oså, så att jag inte fryser ihjäl påvägen till stan! x)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0