Göta Kanal 3


En liten besvikelse

Den här va sämst av alla dom här 3 filmerna! Jag blev lite besviken faktiskt. Jag hade väntat mig värsta skattletarfilmen, med karta och allt. Men det var det inte. Och dessutom så klippte dom hur knasigt som helst. T.ex. så klättrade Loffe och Svante ner i en sluss, men landade i torrdockan(i Motala). Och när Loffe passerar hamnen(i Motala) åker han bort mot Vadstena och Karlsborg, men helt plötsligt så är han inne i kanalen igen. Det var verkligen skitdåligt klippt tycker jag!
Det roligaste i hela filmen var när Härenstam agerade docka i nått muséeum(tror det var i karlsborg). Klippet med Samuelsson var ganska roligt med. :P
Nämen asså... Before you whatch it: Don't whatch it. Inte på bio i alla fall.
Den får 1.5 av 5 livbojar.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

det bästa var när MC-gänget intog Karlsborgs fästning. :D dessutom var alla i gänget värsta pensionärerna. ^^

2010-01-01 @ 13:17:12
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0