I. Don't. Know. What. To. Do.

Är vansinnigt trött nu asså! Så trött att jag funderar på att inte gå på dressyr-och hoppkursen...

Mina ögon vill hela tiden stänga igen. Min kropp är piggare än mina ögon. What am I? A zombie? Or am I just somewhere in between sleeping and awake? Jag tror alternativ nr.2. x)
Uhuu..jag vet inte hur jag ska göra! Vad jobbigt allt ska va! Jag vill gå på kursen, men jag orkar egentligen inte. Känner för att bara vara hemma och gör nada speciellt. Men jag vill ju också väldigt gärna träffa större delen av min älskade grupp(51). Fast samtidigt så är jag kanske inte ett så jättetrevligt sällskap när jag är såhär trött...jag kommer somna på teorin. Jag ska ju va där för att lära mig grejer, inte för att sova. Det är ju inte det jag betalar 450 spänn för precis. xP

I. Don't. Know. What. To. Do.

Får tänka lite till helt enkelt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0