Jag borde egentligen sova nu

...men jag känner att jag måste skriva lite om idag först. :P

Jag vaknade med lite ont i halsen idag. Men antagligen var det en såndär "morgon-ont-i-halsen" för det gick typ över efter några timmar. Det gjorde inte lika ont då i alla fall. ;)
Jag var först lite tveksam om jag skulle åka och rida idag, bara för det. Men jag hade ingen feber, så jag såg ingen anledning till varför jag inte skulle rida. Okej...trött va jag med. Men det är jag ju typ jämnt vetja! x)
Faktum är att jag kände mig både friskare och piggare efter ridlektionen! Lite wierd kanske? Typ. :P

Ridlektionen gick bra idag. Jag är nöjd i alla fall. Det var jättebra att vi tog en liten galopp ibörjan av lektionen verkligen! Det behöver Chagger! Han vaknar till efter en liten galopp, och så blir han mjukare i kroppen med. Det blir både lättare och roligare att arbeta med honom då! :)

Imorrn bär det av till Göteborg, Jul På Liseberg! Det ska bli roligt. Jag ÄLSKAR Liseberg! :D
Det dåliga med det hela är ju att jag inte får träffa Felicia och hästarna den här veckan då.. :/
Jag får helt enkelt stå ut med det. Jag får ju träffa dom nästa vecka igen! :)

Mensåatteh...jag ska upp om ca 5 ½ timma, så jag borde gå till sängs nu!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0