Juldagen

...årets kanske slappaste dag.

Men den har inte varit så jätteslapp ändå. I alla fall inte för min del. :P
Jag vaknade halv 12(det är ganska slappt). 1 timma senare var jag, Marcus och mamma på OnOff(inte lika slappt), som startade sin mellandagsrea idag. Vi köpte en ny hemtelefon till mormor och morfar i julklapp/nyårspresent! Vi tyckte att dom behövde en ny telefon, för den dom har nu kan bara lägga av ibland...och det är ju inte så kul att ha en sån telefon. Jag antar att den är ett par år och lite utsliten eller nått. :P
Medan vi var inne på OnOff kom jag på vad jag skulle köpa för mina pengar som jag fick i julklapp! Jag ska köpa ett objektiv till min systemkamera! Jag och Marcus ska dit imorrn eller på söndag, och köpa det! ;D

Jag har varit på bio idag med ja!(vilket är ganska slappt) Va och såg Göta Kanal 3(Ett filminlägg kommer inom en snar framtid).
Och nu sitter jag här och skriver, samtidigt som jag kollar på Heroes säsong 3(det är också ganska slappt). :P

Imorrn blir det inte lika slappt som idag. Jag och Marcus ska till stan och kolla in mellandagsrean(den startar ju imorrn), sen ska jag och Felicia upp till hästarna. Och efter det ska jag till mormor och äta mat. Usch! Mat! Jag är alldeles för mätt för att tänka på det! Man klarar sig ju utan mat i flera dagar efter att man har ätit julbord, känns det som! Jag är inte ens sugen på godis, så illa är det! x)

Men nu vill jag ägna mig helhjärtat åt Heroes innan jag ska gå och lägga mig! :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0