Julklappsjakt

Det var askallt imorse(typ -12 eller nått)! Jag frös nästan ihjäl! Men idag var jag smart nog att ha på mig långkalsonger! Långkallingar is teh shiet! ;)

Efter jobbet åkte jag och mamma till Linköping för att julklappshandla lite. Jag är nästan klar, har bara några klappar kvar. Men jag vet typ vad jag ska köpa så det är ingen fara. ;)
Vi var överallt i Linköping kändes det som. Först var vi på Brunneby och köpte lite saft och sylt. Sen var vi på Cloetta och köpte godis. Och sen åkte vi till stan och kollade lite. Och till sist åkte vi till IKEA/IKANO-huset. Vi var på Rusta, Jula och Biltema med. :P

Jag börjar klockan 7 imorrn igen såeh...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0