Noll

Det gick förvånansvärt bra hos tandläkaren måste jag säga!

Tandhygienisten sa att det såg fint ut! Jag hade bara lite tandsten, som hon tog bort med den där borren som dom har. Det var jätteskönt att få bort det verkligen! Man känner sig mycket fräschare i munnen efter man har varit hos tandläkaren! :)
Jag hade noll hål! NOLL! :O
Jag blir mer chockad när jag inte har hål än när jag har det, kan jag säga! För oftast, när jag varit hos tandläkaren, brukar jag komma hem med en tid då jag ska gå och laga. Men inte den här gången! :D
Det var tvunget till att firas, så jag åkte och köpte en hink med choklad! :P

NamNam! :D

Fast den är ju inte till mig dådå(men jag skulle gärna ta den själv! :P), utan till Lottie! ;)
I hinken bor det:
- En Twistpåse
- En liten Geishakartong med små praliner i
- En Chokladtomtepåse
- En After Eight
- En påse med Dumlekluppor
- En Noblesse-ask
Och hinkens vägg är tapetserad med 20 st nötcreme! ;)
Hoppas hon gillar't! :)

Nu ska jag äta mat! Äta bör man annars dör man, som man säger! :P
Sen blir det stallet! :D


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0