Tomtenatta

Vi hade tur med vädret måste jag säga! Det slutade snöa när idolerna kom upp på scen. Eller det snöade inte lika mycket i alla fall. ;)

Det var jättekul att träffa SaraW igen! Vi hade jättetrevligt! :D
Klockan 20.00 stod vi framme vid scenen och väntade på att idolerna skulle börja. Det skulle ha varit 3 idoldeltagare men det var bara 2; Rabih och Eddie. Reza skulle ha varit den 3:e men hennes tåg kom inte fram p.g.a. vädret. Det var synd tycker jag, för jag hade hellre hört henne sjunga än dom två. Fast samtidigt så var jag glad att det inte var typ Nicklas Hooker eller Camilla som kom. Då tar jag hellre Rabih och Eddie faktiskt! :P
Jag tog ett antal kort(såklart). Dom kommer att komma upp på bilddagboken när jag har orkat redigera dom oså. ;)

Efter att jag hade köpt skivan och fått den signerad gick vi tillbaka till torget. Då va det dags för GK3-skådisarna att stå på scen och snacka lite(filmen hade premiär idag, men bara för VIP-gäster dådå! Allmänheten får se den på juldagen! ;)). Dom som var där var: Janne "Loffe" Carlsson, Eva Röse, Sara Sommerfeldt, Rafael Edholm, Magnus Härenstam, Magnus Samuelsson, Svante Grundberg(mannen med kanoten), Eric Ericson och filmens regissör.
Jag fick autograf av Janne "Loffe", Eva, Sara och Eric. :)
Det var roligare att kolla på dom än på idolerna, kanske jättemycket roligare till och med! :P
"Loffe" är bara för skön! Regissören berättade lite om själva inspelningen. Han sa att "Loffe" var den enda som inte lyssnade på vad han sa, utan körde sitt eget race! Haha, är man gammal och envis så är man! xP
Dom åkte förresten i jättefina bilar(Motormuséet sponsrade)! "Loffe" körde en av bilarna själv(dom andra hade chafförer) med Eva Röse och Eric Ericson i baksätet. :P
Innan dom skulle upp till Harry's/Statt och käka kastade dom ut en massa kuvert. Folk blev som galna och slängde sig åt alla håll för att försöka få tag i ett. xD
I kuverten låg en fribiljett till bio och rabattkupong till Harry's. Jag och Sara lyckades inte få tag i nått kuvert, men jag fick ett i ansiktet dock. Fast det var nån som tog det, blev typ påhoppad nästan! x)

När jag sagt hej då till Sara vid bussen, gick jag hemåt. Eddie och Rabih hade precis lämnat gallerian i en stor mörk bil. Vi hörde hur tjejerna skrek när idolerna skulle hoppa in i bilen. Jag kom precis när dom hade åkt så jag gick förbi tjejskaran. Jag trodde jag skulle garva ihjäl mig när en tjej sa: "Nej, ge mig min penna! Vad skulle du göra om jag tog din penna som Rabih hade hållt i?!". Haha, tonårsflickor säger jag bara! Det påminner lite om när jag, Sara(Helge) och Rebecca satt backstage, i mattältet, på Vätternfestivalen med Jimmy Jansson. Rebecca var ett stort fan av honom, så när han hade lämnat tältet tog hon sin nalle, som hon hade vunnit, och körde den lite fram och tillbaka där Jimmy hade suttit! Haha, det var kul! xD

Jag ska väl nämna att min bror skaffat sig en liten bil med. Han fick hem den idag. 1500 :- kostade den. Det är en blå Ford Fiesta -88. Det kommer nog komma upp en bild på den i bilddagboken va det lider! ;)

Men nehe..om man skulle ta och tänka på refrängen. Börjar 9 imorrn så jag ska gå och lägga mig nu tror jag! :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0