Topp 3

Den kom idag! Den kom idag! Den kom IDAG! :D

Nu är det nog dags att avslöja vad det var jag beställde tror jag. Men först ska vi svara på ledtrådarna! :P
"Det är den tiden nu"= Juletid, dvs. julkalendertid! ;D Så det är alltså en julkalender jag har beställt? Ja, så långt är vi överens.
"Jag får min topp 3"= jag får min topp 3 inom julkalender-genren! :D
1= Mysteriet På Greveholm(Såklart!)
2= När Karusellerna Sover
3= Pelle Svanslös

Både Pelle och Karusellerna ligger ganska jämnt, jag har svårt att bestämma mig för vilken som är bäst av dom 2! Men jag satte Karusellerna på plats nr.2 för att jag älskar Liseberg! ;D
Den julkalender jag beställde va När Karusellerna Sover. Så nu vet ni det. ;)

Men nu är det dags för mig att stänga av datorn och hoppa i säng! Ska ju upp och jobba imorrn, i det varma och sköna vädret... :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0