I won't press the button!

Jag har intalat mig själv att jag inte ska "fuska" med Lost...men jag tror inte jag kan vänta på nästa avsnitt faktiskt! Elin, du hade så rätt, så rätt! Jag VILL se fortsättningen NU! Säsong 5 började verkligen skitbra asså! Löööööv it! :D <3

I won't press the button...I won't, I won't...I want to!

Egentligen så spelar det ju ingen större roll om jag gör't..jag kan ju se det på tisdagarna iaf! Om jag kan se på de andra avsnittena om och om igen så kan jag även göra det med de nya! :P
Aja, jag får se hur jag gör. Om jag kunde ta och tagga ner ett par hekto så kanske jag kan låta bli att "fuska". Jag ska iaf försöka! Får kolla på säsong 1-4 så länge istället helt enkelt! ;)

"Mm, spänningen är olidlig! Kommer Jennifer att lyckas hålla sig till nästa vecka eller kommer hon att trycka på knappen innan dess?"

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag sa ju det! :)

2009-03-18 @ 15:27:47
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0