"Så du körde utan publik i 20 år?"

Sitter här och kollar på "Sanningens Ögonblick". Det är reklam nu så jag tänkte passa på att försöka vara lite mer aktiv i mitt lilla bloggande! ;)

Måste bara säga att After Dark + "Babsan" var skitbra! Det var minst lika bra som de andra 2 showerna. Jag rekomenderar verkligen deras show, ni skulle inte bli besvikna jag lovar! Jag förstår varför Christer Lindarw har blivit vald till Sveriges snyggaste kvinna iaf! ;D
Christer Lindarw: "Som ni alla kanske vet så är inte Lasse Flinkman med på denna turné. Han hade inte tid för han var tvungen att ta hand om vårat 2:a band...Lars-Kristerz!" x) (Och det roliga är ju att det är en tjock och en smal sångare där i med! xP)

Såg "Whipeout" förrut med. Jag tycker faktiskt att det är ett bra program..det är rätt roligt med Felix Herngren och Hans Wiklund som kommentatorer. De är inte så snälla kanske men de är roliga tycker jag! 5:an brukar inte bjuda på några vidare bra, "egengjorda", program men det här programmet kan man ju faktiskt se på åtminstone! Om man inte har sett det så kan man ju iaf ge det en chans och se det nångång tycker jag! ;)

Idag har jag varit lite duktig och sökt lite jobb. Det känns lite skönt att komma till arbetsförmedlingen(när jag nu ska dit nästa gång) och säga att man har kollat runt och sökt lite! :)
Imorrn blir det några timmars trappstädning på väster för min del. Börjar inte förren vid halv 11 så jag kan vara uppe ett litet tag till! ;)

Nu ska jag se klart på "Sanningens Ögonblick", sen blir det duschen och sen ska jag nog kolla klart på "Beck: I Guds Namn" på 4:an med! :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0