Ehh..okej..

Igår natt kom jag på mig själv när jag låg och småskrattade åt "ÖKA ISA"(klockan var typ 02..nått). Stört värre! xP

Hopplektionen igår gick bra. Hästen är helt otrolig! Han travar över ett hinder på 60 cm som om det vore en markbom! Han är cool helt enkelt. Duktig kille Konstantin!^^ :)
För resten av flocken gick det också bra. Men det är ingen hopplektion i grupp 51 om det inte händer lite saker. I princip alla hästar om var med gjorde nått bus. Sara tyckte det var mer passande att göra ved av hinderbommarna så hon sprang typ rakt igenom dom, Marko hade siktet inställt på Sara istället för hindrena, Abbe körde lite bocksprång efter hindrena, Primm hoppade längdhopp(han hoppar av 1 meter innan han egentligen ska hoppa av), Konstantin travar över de rätuppstående hindrena(som jag skrev ovan), Chagger får motorstopp på det första hindrena 3 ggr på raken och Bamse gör lite konstiga hopp vid oxern. Det var alltså en ovanligt normal hopplektion för grupp 51 igår!(Det har hänt värre grejor!) xP
Grupp 51. Är. Bäst! <3

Idag händer det grejer minsann! Först ska jag upp till Karlsby och sköta om hästarna och rida lite. Sen ska jag till Fredrik i Mjölby och fika och sen åker vi till Norrköping för att se på After Dark + "Babsan"! Det ska bli fett skoj! :D
Nu är det bäst att jag hoppar i ridkläderna för vi ska åka om en kvart! :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0