"-VENTURA!"

"-Yes, Satan?"

Idag var jag och Jörgen duktiga och jobbade in lite extra, så vi inte har så mycket att städa imorrn. Och vi börjar dessutom klockan 9, så det blir lite sovmorgon med. Skönt!^^
*Håller tummarna för att det är mindre löv imorrn, än vad det va idag*

Det var gympa idag med ja. Marie har äntligen kommit hem från sin semester på Gran Canaria, och brun har hon blivit med. :P
Det gjordes framsteg den här gången med minsann. Både Emilia OCH Freja kom över bocken utan extramattan! Och alla barnen va där idag dessutom. Vi testade även en ny grej. Vi testade att ha lilla Nelly sittandes på Linns axlar, på solfjädern. Det gick bra det med. Gympan var alltså ganska lyckad idag. :)

Min säng har fått nya fötter idag! Jag har bytt ut den gamla sängramen mot ett par träben. Tanken är att jag ska möblera om lite sen vad det lider, dvs. när jag kommit på hur alla hyllor och det ska stå. ;)

Som ni kanske förstod på överskriften så kollar jag på Ace Ventura: Pet Detective just nu, samtidigt som jag skriver det här inlägget. En av dom bästa filmerna ever, enligt mig! ;D
Nu tänker jag vara osocial mot er och bloggen, och ägna mig helhjärtat åt filmen ett litet tag till. Sen är det dags att sova! ;)


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0