DETENTION

Idag var det Saras och min tur att stå vid klätterväggen, på familjegympan, och passa. Det var mycket roligare att stå där än att stå på trampolinen och passa, tycker jag. Fast det kanske blir lite tråkigt om man får stå hela tiden, så det är bra att vi kan variera nu. :)

Såg ju filmen Transformers igår, på TV4. Den var ju typ...jättebra! Jag och Marcus va på Maxi och köpte bröd förrut, då passade jag på att köpa film nr.2 med(den kom ut i onsdags tydligen)! Så nu har jag sett den med, och den var också jättebra! Verkligen sevärd! Precis som 1:an(som jag med köpte såklart). Den får med en 4:a(av 5). ;)

Angående rubriken...det har med att göra att Harry Potter och Halvblodsprinsen släpps på DVD imorn! Fast det är inte jag som ska köpa den, det är Marcus som ska göra det. Men jag lär ju kolla på den ett antal gånger! ;D
Snape är bäst! Jag behöver inte säga så mycket mer! :P Fast bästa scenen är när Ron får i sig den där kärleksdrycken eller vad det är. xD

Nu: Mer Vänner!
Sen: zzZZzzz

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0