Die Mauer

Idag, fast för 20 år sedan, föll Berlinmuren. Det ni!

Mm, det hände ju mer saker än det det året, typ som att dom bästa människorna föddes!(Jag bl.a.) 1989 var ett bra år minsann. Förrutom att vi föddes så hade Tillbaka Till Framtiden Del II svensk premiär, videokameran var årets julklapp, Burma bytte namn till Myanmar och och dåvarande Påven besökte alla de nordiska länderna! :O xP
Det är bara några av dom viktiga saker som hände det året förstås, men orka rabbla upp precis allt..nee! x)

Jag har ingen aning om varför men...jag blev helt plötsligt ganska sugen på att se Evan Almighty! Konstigt. Den är ju inte ens så bra som Bruce Almighty! Men jaja, jag får väl ta och kolla på den lite nu innan jag ska sova antar jag. ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0