Slappisdag

Den här söndagen har varit bland dom slappaste hittills. Ingen gympa och ingen tipspromenad. Skönt! :P

Fast det har inte varit den mest bekväma dagen ändå...bara för att jag inte hade nått att göra idag, bestämde nån att jag skulle få mensvärken från h-vetet. Jag frös och jag kunde knappt stå rakt! Jag stod framåtböjd, låg ner på golvet, stod nästan upp och ner ibland. Jag satt i fåtöljen, låg i sängen..nej fy så ont det gjorde! Det kändes som att jag skulle svimma där ett tag! Jag kan knappt gå, det gör värsta ont i ljumskarna! Det är säkert både träningsvärk från ridningen och ömhet från h-vetesvärken!
Men efter lite Ipren, lite film/TV och lite sömn försvann värken och "feberkänslan" i alla fall. Men ljumskarna gör ju fortfarande ont...Hoppas det blir bättre till imorrn bara, då jag ska springa upp och ner i trappor i några timmar! :P

Jag va på Maxi idag med ja. Köpte Svensson, Svensson säsong 1 och 2. Jag tycker i alla fall att den serien är bra. Men sen har jag ju rätt dålig humor med! xP

Nehe...om man skulle ta och sova lite, så man orkar med morgondagen...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0