Ganska ointressant dag

Idag har det inte hänt särskillt mycket inte.

Jag har jobbat några timmar på morgonen, varit och handlat, lagat mat, pratat med Sara på MSN och och kollat på TV. That's it typ. :P

Dock så hände en grej inatt...Mamma höll på att skrämma ihjäl mig! :O
Klockan var väl runt 01.00 tror jag. Jag låg och lyssnade på musik då fortfarande. Det var kolsvart, jag såg ingenting. Rätt va det va kände jag nått som landade, sakta men säkert, på mitt högra lår. Det kändes som nått stort och ganska tungt, och det rörde sig. Jag blev livrädd och slog bort det på stört(i ren reflex)! Jag trodde det var världens största spindel eller nått annat djur. Som tur va så hade jag väldigt fel! Det var bara mammas hand.
"Varför slog du för? Jag skulle bara fråga hur det va med dig!"
Haha, ja så det kan gå. x) Men shit vad jag blev rädd asså! Man tycker ju att hon kunde tänt i taket eller nått. Då hade jag nog inte blivit lika rädd! :P

Men nu är klockan sådär mycket igen...shit va fort tiden går, man hinner ju inte med känns det som! :O
Men jaja...sängen då, I guess...


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0